Livrare

Livrarea produselor se face prin angajatii nostri la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate din locatiile noastre.
Livrarea va fi facuta la adresa specificata de tine in pagina de checkout. Produse pot fi livrate numai in Bucuresti si in zonele limitrofe.

Termen si Program de Livrare

Orice comanda poate fi livrata in Bucuresti si in zonele limitrofe, in 2-6 ore de la confirmarea platii. Acest interval orar este doar orientativ, in perioadele aglomerate – Paste, Craciun, 1-8 Martie, onomastice –  putem garanta doar comenzile plasate cu minim 24 de ore in avans.

Programul de livrari este: 10:00 – 21:00 de luni pana vineri si 10:00-19:00 sambata si duminica.

Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului (1-8 martie, Paste, Craciun, onomastice, alte sarbatori legale).

Orice comanda achitata pana la ora 17 poate fi livrata in aceeasi zi, in functie de produsul ales.

Comenzile plasate dupa ora 18 se vor livra ziua urmatoare.

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora sau in perioade foarte aglomerate din an (Valentine’s Day, 1-8 martie, Paste, Craciun, onomastici, etc)

Cost Livrare

Livrarea produselor comandate este GRATUITA sau se va plati un cost de livrare minim in functie de zona livrari. Pentru livrarile din afara Bucurestiului, poate sa existe un cost de transport, in special pentru adresele aflate in afara ariei de acoperire.

In anumite cazuri, Pinkro Sales Concept SRL poate decide taxarea unei anumite livrari. Clientul va fi informat inainte de procesarea comenzii. Comanda va fi procesata dupa ce clientul va accepta si va achita costul de livrare.

Conditii Speciale Livrare

Pinkro Sales Concept SRL nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.

In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, punct de control, destinatar internat in spital, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.

In cazul in care nici o alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire sau destinatarul nu este prezent la adresa si nu poate fi gasit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim inca doua ori. In cazul in care destinatarul nu este gasit dupa 3 incercari, sau in cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, Pinkro Sales Concept SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. Pinkro Sales Concept SRL nu este raspunzatoare in cazul degradarii produsului datorita transportarii acestuia de catre curier timp de doua zile. Clientul poate solicita, contra cost, improspatarea aranjamentului daca este cazul. Valoarea necesara improspatarii aranjamentului va fi comunicata clientului. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la magazinul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.

Compania noastra nu isi asuma nici o obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.

Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. Pinkro Sales Concept SRL isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an.

O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).

Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport, indiferent de valoarea comenzii.

In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

Livrare in Anonimat

Comenzile plasate pe PinkRose.ro cu mentiunea de a fi livrate cu pastrarea anonimatului nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale, la cererea Autoritatilor sau in urma acordului clientului.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru validarea adresei si a orei de livrare, dar nu i se va comunica ce urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”, iar orice informatie referitoare la identitatea clientului nu va fi transmisa destinatarului.

Formular contact